loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 858 1394/04/12 نظرات (0)

 

استیو مک لارن خواهان بالوتلی

 

پس از اینکه اعلام شد دو تیم ترکیه ای و چند تیم از سری آ به دنبال جذب بالوتلی هستند اکنون رسانه های انگلیس از علاقه استیو مک لارن سرمربی جدید نیوکاسل برای جذب بالوتلی خبر میدهند.

 

 

حتی با وجود اینکه یک منبع نزدیک به تیم سنتی لیگ برتر عنوان کرد مک‌لارن به استفاده از گلزنان دیگر در تیمش اعتقاد دارد و در لیست خرید، گلزن 24 ساله پیشین آ.ث‌میلان و یک فصل اخیر آنفیلدی‌ها نیست ، گفته میشود با توجه به اینکه استيو مک لارن در خريد باس دوست و چارلي آستين ناکام مانده است ، چشم به گزينه اي ارزان تر براي ترميم خط حمله کلاغ ها دارد که بالوتلی یکی از آنهاست.

استيو مک لارن در خريد باس دوست و چارلي آستين ناکام مانده است، چشم به گزينه اي ارزان تر براي ترميم خط حمله کلاغ ها دارد. - See more at: http://www.mojnews.com/fa/Miscellaneous/ViewContents.aspx?Contract=cms_Contents_I_News&r=1667254#sthash.TGtGTpWc.dpuf

 

گفته میشود علاوه بر نیوکاسل ، باشگاه استوک سیتی هم خواهان بالوتلی میباشد و این دو تیم حاضرند تا 14 میلیون پوند هم برای او پرداخت کنند.

 

 

 

 

 بایرن مونیخ به دنبال کواچیچ

 

در هفته های گذشته باشگاه لیورپول در چند مقطع به متیو کواچیچ ، هافبک کروات اینترمیلان به شدت مرتبط شده است. حتی رسانه های ایتالیایی خبر از توافق نمایندگان لیورپول با باشگاه اینترمیلان داده بودند اما به نظر می رسد اکنون داستان پیوستنش به لیورپول بسیار پیچیده شده است و حتی مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته است.

 

گواردیولا از مدیران باشگاه بایرن مونیخ خواسته است که کواچیچ را به مونیخ منتقل کنند چرا که او اعتقاد دارد کواچیچ جایگزینی ایده آل برای باستین شواین اشتایگر خواهد بود.

 

 

 

 

 رم مبلغ مورد نظرش برای پیانیچ را اعلام کرد

 

باشگاه رم ایتالیا اعلام کرده است که اگر قرار به فروش این بازیکن داشته باشند او را کمتر از 45 میلیون یورو نخواهند فروخت.

 

 پیانیچ تا 2018 با رم ایتالیا قرار دارد و به همین دلیل رم انتظار دارد که حداقل یک فصل دیگر نیز او را در اختیار داشته باشد.

 

 پیانیچ در سال 2011 به رم پیوست و در طول 4 فصل حضورش در این تیم 139 بار به میدان رفته و 18 گل نیز به ثمر رسانده است. او 53 بازی ملی و 9 گل زده نیز در کارنامه دارد.

 

 

 

 

کونوپلیانکا به سویا پیوست

 

این بازیکن که در چند پنجره نقل و انتقالاتی قبلی به لیورپول لینک شده بود و یکی از بازیکنان مورد نظر راجرز برای تابستان امسال نیز بوده است با سویا به توافق رسیده است و هم اکنون در حال انجام معاینات پزشکی است.

 

 

 

آردا توران:خبر توافقم با بارسا صحت ندارد/بهترین انتخاب را می‌کنم

 

از روز گذشته رسانه های اسپانیایی اخباری در مورد توافق او با بارسا منتشر کردند اما او با انتشار پیامی ‏در توئیتر، این اخبار را تکذیب کرد.‏


او در توئیترش نوشت:بعضی از اخباری که در رسانه ها منتشر می شود، نادرست است. من اکنون در ‏تعطیلات هستم و فقط استراحت می کنم.


احمت بولوت، مدیر برنامه های توران، اعلام کرده بود مقصد بعدی او تا روز جمعه مشخص خواهد شد.‏


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز