loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 591 1395/04/24 نظرات (0)

کاریوس که در تابستان با 4.7 میلیون پوند به لیورپول پیوست در مصاحبه خود گفت:

من با سرمربی صحبت کردم و گفتم که احساس می کنم اگر به المپیک بروم، یک یا دو بازی اول فصل را در لیورپول از دست خواهم داد و در این صورت می خواهم برای باشگاهم بازی کنم. ما با یکدیگر به توافق رسیدیم و من ترجیح دادم تا به ریو نروم. در ابتدا با یورگن و سپس با مردم آلمان و افرادی که از من می خواستند تا به المپیک بروم، صحبت کردم. اولویت من باشگاه بود و برای من حضور در ابتدای فصل اهمیت بسیار زیادی داشت.

 

لیورپول باشگاهی بزرگتر و با بازیکنانی بیشتر نسبت به ماینتس است و این به معنای رقابت بیشتر می باشد. اما تصمیم گرفتم به اینجا بیایم و از هیچ چیزی نمی ترسم. احساس بسیار خوبی دارم. من به اینجا نیامدم تا بر روی نیمکت بنشینم. نیمکت نشینی مرا راضی نمی کند زیرا توانایی هایم را نشان داده ام. من دروازه بانی هستم که چیزهای زیادی  نشان داده ام. می توانستم در ماینتس بمانم و در آنجا بازی کنم، اگر مطمئن نبودم که در این فصل در اینجا می توانم بازی کنم و یا خیر، به لیورپول نمی آمدم.

 

بازگشت به انگلستان برای من خوب است. زمانی که منچسترسیتی را ترک کردم، بسیار جوان بودم و تصمیم گرفتم به جایی بروم و بازی کردن در تیم اصلی را تجربه کنم. در آن زمان ماینتس را انتخاب کردم چون باید به باشگاه کوچکتری می رفتم و دوره حرفه ای فوتبالم را در یک باشگاه کوچکتر به عنوان یک جوان آغاز می کردم و این انتقال کاملا درست بود. من تقریبا سه فصل کامل را در بوندسلیگا گذراندم. همچنان جوان هستم اما حدودا صد بازی در بوندسلیگا انجام داده ام و تجربه زیادی کسب کرده ام. اکنون وارد مرحله جدیدی از حرفه ام شده ام. اولویت من پیوستن به لیورپول و درخشش در این تیم بود و امیدوارم که در این مرحله موفق باشم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز