loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 528 1395/04/25 نظرات (3)

بر اساس آخرین گزارشات جو گومز مدافع ۱۹ ساله باشگاه روز گذشته در جریان تمرینات انفرادی خود با مصدومیتی در ناحیه تاندنیت آشیل پای اش رو به رو شده است. گومز که از سپتامبر ۲۰۱۵ به دلیل پارگی رباط صلیبی موفق به انجام بازی در ترکیب تیم نشده است بار دیگر در تلاش برای بازگشت به شرایط آرمانی خود دچار مصدومیت شده است و کماکان هیچ خبر موثقی از میزان مدت دوری گومز از مصدومیت جدید اش مخابره نشده است.

 

مصدومیت گومز در شرایطی رخ داده است که کولو توره و مارتین اسکرتل دیگر باشگاه را ترک کرده اند، مامادو ساخو نیز پس از ۳ ماه دوری از تیم به دلیل اتهام به دوپینگ از سوی یوفا حداقل به یک ماه زمان برای رسیدن به آمادگی لازم دارد و تیاگو ایلوری دیگر مدافع میانی باشگاه نیز به همراه تیم ملی پرتغال آماده حضور در المپیک ریو می شود و پیش بینی می شود تمام این مسائل در کنار هم باعث شود باشگاه بار دیگر وارد بازار نقل و انتقالات شود و بحران به وجود آماده تیم در خط دفاعی را با جذب یک مدافع میانی از بین ببرد. گفتنی است در حال حاضر دژان لاورن و جوئل ماتیپ تنها مدافعان میانی و تخصصی یورگن کلوپ برای فصل آینده محسوب می شوند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک) در تاریخ 1400/12/20 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

این نظر توسط Atptennis در تاریخ 1399/05/29 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

اخبار تخصصی از دنیای تنیس و بازیکنان معروف تنیس در مجله خبری ATPTennis ، مارا دنبال کنید تا از جهان تنیس عقب نیافتید.

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز