loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 83 1394/01/28 نظرات (0)

عملکرد فوق العاده ای نداشته ام , فصل با مصدومیت شروع شد و چند هفته پیش هم دوباره مصدوم شدم.اگر واقع بین باشم فصل خوبی را پشت سر نگذاشته ام و نتوانستم آنچه را که از من انتظار بود در زمین نشان دهم.

 

مصدومیتم در تور پیش فصل به نظر من عامل اصلی استمرار مصدومیت هایم است زیرا کسب آمادگی پیش از آغاز فصل،به ثبات آمادگی بازیکن در طول فصل کمک بسیاری می کند.اما من می خواهم آمادگیم را برای ادامه کار بدست آورم.

 

ما همچنان شانس این را داریم که در جمع تاپ فور قرار بگیریم و در اف ای کاپ به موفقیت برسیم و این چیزی است که می خواهم در آن سهیم باشم.

 

به دنبال این هستم که آمادگیم را به صورت کامل برای فصل آینده به دست آورم تا بتوانم انتظارات را بر آورده کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز