loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 61 1393/12/22 نظرات (1)

روبين فان‌پرسي که به دليل مصدوميت در بازي منچستر يونايتد و سوآنزي در چند هفته اخير به ميدان نرفته است، نمي‌تواند در ديدار اين هفته با تاتنهام و در مقابل لیورپول حضور داشته باشد. او همچنين در فهرست جديد گاس هيدينک سرمربي هلندي نيز حضور نخواهد داشت.

 

 تيم ملي هلند اوايل فروردين در مرحله انتخابي يورو 2016 بايد برابر ترکيه به ميدان برود و سه روز بعد در ديداري دوستانه برابر اسپانيا قهرمان جام جهاني 2010 ديدار خواهد کرد. هيدينک براي اين دو ديدار فان‌پرسي را به تيم ملي هلند دعوت نکرده است تا او بتواند به مداواي پاي مصدوم خود برسد.

فان‌پرسي در حالي غايب بزرگ منچستريونايتد در دو ديدار پيش روست که شياطين سرخ رقابت سختي براي کسب سهميه اروپا با تاتنهام، ليورپول و آرسنال دارند و از طرفي افت فاحش رادامل فالکائو نيز باعث شده است تا فان خال در خط حمله با کمبود بازيکن روبرو باشد.

لوئيس فان خال نيز مي‌گويد هنوز زود است درباره آينده فان پرسي صحبت کرد؛ چرا که مشکل مصدوميت مچ پاي اين بازيکن هنوز مشکل بزرگي است.

منچستر يونايتد ممکن است در نبود فان‌پرسي از جيمز ويلسون مهاجم جوان خود در اين دو ديدار استفاده کند. يونايتدها با شکست 2 بر يک برابر آرسنال در هفته گذشته از جام حذفي انگليس حذف شدند و تنها به دنبال قرار گرفتن در بين چهار تيم اول ليگ برتر هستند تا بتواند سهميه ليگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط liverpool mhmd در تاریخ 1393/12/22 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا
چه قدر سایت خوب شد
خسته نباشی داداش


چه قدر خوب که فن پرسی نمیرسه!
3-0 میزنیمشون ایشالله!
پاسخ : سلام.خیلی ممنونم.

البته با فن پرسی هعم میزنیمشون.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز