loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 207 1394/04/04 نظرات (0)

1-زادگاه روبرتو فیرمینو شهر ماسیو برزیل است که زادگاه ماریو زاگالو ، اسطوره برزیلی فوتبال جهان و برنده سه عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی نیز می باشد.

 

 

 

2-اگرچه فیرمینو نامش را با بازی در تیم فیگوئرنزه برزیل بر سر زبان ها انداخته ولی او فوتبالش را از تیم شهرشان به نام Clube de Regatas Brasil شروع کرد و پس از ان به Tonbense FC ملحق شد.

 

3-فیرمینو در یک فصل حضورش در تیم فیگوئرنزه کمک شایانی به صعود این تیم به سری بی رقابت های برزیل کرده است.

 

4-اولین گل فیرمینو در بازی های لیگ های اروپایی در دیدار دو تیم هوفنهایم و اینتراخت فرانکفورت در اوریل سال ۲۰۱۱ به ثمر رسیده که ان بازی را هوفنهایم با تنیجه ۱ بر صفر پیروز شد.

 

5-فیرمینو در چهارمین فصل حضورش در هوفنهایم موفق به ثمر رساندن ۱۶ گل در ۳۳ دیدار رقابت های بوندس لیگا المان شده است.



6-این هافبک ۲۳ ساله در همین فصل موفق به دادن ۱۲ پاس گل به همی تیمی هایش نیز شده که او را به دومین پاسور برتر گل رقابت های بوندس لیگا بدل کرد.

 

7-فیرمینو اولین بازی ملی اش برای برزیل را در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۴ در دیدار مقابل تیم ملی ترکیه انجام داده و اولین گل ملی اش را نیز شش روز بعد از ان بازی در دیدار مقابل اتریش به ثمر رساند.

 

8-فیرمینو در سه سال گذشته موفق به حضور در ۳۳ بازی از ۳۴ بازی هوفنهایم در رقابت های بوندس لیگا شده که از این نظر امار بسیار خوبی به شمار می اید.

 

9-این بازیکن در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش با تیم ملی شیلی در ورزشگاه ومبلی انگلیس نیز موفق به زدن گل شده است.

 

10-با کنار هم گذاشتن امار گل زنی و پاس گل های فیرمینو ، او موفق به زدن ۴۵  گل در ۶۶ مسابقه اخرش در رقابت های فوتبال آلمان شده است.

 

سایت رسمی هواداران لیورپول در ایران

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز