loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 59 1394/02/04 نظرات (0)

استرلینگ پس از رد پیشنهاد 100000 پوندی مورد هجوم منتقدین قرار گرفته و خیلی ها او را پول پرست و حریص خطاب کردند اما او اصرار دارد تا بگوید پول برایش مهم نیست بلکه پیروزی و قهرمانی انگیزه بیشتری برای اوست.

 

 

استرترلینگ گفت:یک گوشم در است و گوش دیگر دروازه زیرا انتقادات از وضعیت قراردادم برای من مهم نیست چیزی نمیخوانم و مطالب برایم اهمیت ندارد.

 

هر کسی در این زمان نظری میدهد اما من دوست دارم که فقط فوتبال بازی کنم و هر روز تلاش کنم که بهتر و بهتر شوم و از بازیم لذت ببرم. من میخواهم گل های بیشتری برای لیورپول به ثمر برسانم.

 

من تمرکز کردم تا بهترین عملکرد خود را داشته باشم و به باشگاه برای کسب سهمیه کمک کنم و این برایم مهم است.

 

برای خودم اهدافی مشخص کرده ام تا در پایان فصل به آن برسم اما هنوز چندتایی عقب هستم و باید گل های بیشتری بزنم.

 

 

 من خودم بزرگترین منتقد خودم هستم و وقتی بد بازی کنم نیازی نیست که کسی بگوید زیرا بهتر از هر کسی میدانم که بد بودم.

 

ما در جهانی به نام جهان فوتبال زندگی میکنیم , شما به بازکنانی مثل رونالدو نگاه کنید آنها بازکنان بزرگ و بسیار مهم هستند که الگوی مردم به حساب می آیند و توسط آنها تحسین میشوند.

 

وقتی من به عنوان یک بچه 14 یا 15 ساله به لیورپول پیوستم رویایم حضور در آنفیلد و بازی در آن بود و از اینکه به آن رسیدم خوشحال هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز