loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 71 1394/02/03 نظرات (0)

برندن راجرز همچنان اصرار دارد بهترین فرد ممکن برای هدایت لیورپول است.

 

پس از حذف لیورپول در نیمه نهایی حذفی و اتحادیه و همچنین ناکامی در صعود از مرحله گروهی جام باشگاه ها و حذف از لیگ اروپا و با وجود احتمال کم سهمیه گرفتن لیورپول برای رقابت های جام باشگاه های اروپای فصل بعد به دلیل فاصله هفت امتیازی با منچسترسیتی شایعات زیادی پیرامون خروج راجرز از لیورپول و آمدن سرمربی جدید برای تیم به گوش میرسید که این موضوعات اخیرا توسط مالکان باشگاه رد شد.

 

اما راجرز خود میگوید : وقتی در باشگاه بزرگی مثل لیورپول ناکام باشی از اسامی زیادی برای آمدن نام برده میشود.

 

من فکر نمیکنم کسی بهتر از من برای هدایت لیورپول وجود داشته باشد.من ارتباط بسیار خوبی با مالکان باشگاه دارم و هر دو طرف اعتماد متقابلی به هم داریم.

 

به کمی تغییرات نیاز داریم زیرا این یک باشگاه جاه طلب است و به دنبال قهرمانی است ما هم برای همین موضوع تلاش میکنیم و میخواهیم همیشه برنده باشیم.

 

من انگیزه فراوانی دارم و مطمئن هستم پیشرفت خواهیم کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز