loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 59 1393/08/03 نظرات (2)

 

راجررز گفت:من دیدم او خیلی خوب و سخت کار میکند و شاید انتظار نداشت در ترکیب باشد ولی از نظر من او بهترین عملکردش را در لیورپول انجام میدهد که متاسفانه کمی اعتماد به نفس خود را از دست داده است.

 

ما در نیمه اول کمی کند بودیم اما در نیمه دوم پر انرزی تر و بهتر ظاهر شدیم و باید 3 امتیاز این بازی را از آن خود میکردیم.من کمی ناامید شدم چون موقعیت های زیادی داشتیم که نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم ولی به آینده امیدوار هستم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمدی در تاریخ 1393/08/04 و 9:51 دقیقه ارسال شده است

از اینکه سوهان اعصاب ماهاست راضیه!!!!!!!!!!!!!!

این نظر توسط کیوان در تاریخ 1393/08/03 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

ما که نفهمیدیم معیاره راجرز برای راضی بودن از بالوتلی چیه!!!!!!!!!!!!!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز