loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 104 1394/04/20 نظرات (1)

در حالی که گفته می‌شود آبی‌پوشان شهر منچستر آماده‌اند پیشنهادی 44 میلیون پوندی به لیورپول برای خرید رحیم استرلینگ از این تیم ارائه کنند، ظاهراً مدیران قرمزهای مرسی‌ساید بنا را بر لجبازی گذاشته‌اند و نمی‌خواهند راه انتقال مهاجم انگلیسی‌شان را به آنفیلد هموار کنند.



بعد از رد شدن دو پیشنهاد اول من‌سیتی که اولی 35 و دومی 40 میلیون پوند بوده است، حالا این تیم خود را برای پیشنهاد سومش که 44 میلیون پوند است، آماده می‌کند اما به نظر می‌رسد که باشگاه لیورپول فقط و فقط در شرایطی با رفتن استرلینگ به ورزشگاه اتحاد موافقت می‌کند که 50 میلیون پوند درخواستی‌اش را از من‌سیتی بگیرد و به غیر این تحت هیچ شرایطی به او اجازه رفتن نمی‌دهد.



استرلینگ و مدیربرنامه‌های او از پایان فصل گذشته تاکنون تأکید کرده‌اند که این بازیکن 20 ساله دیگر نمی‌خواهد در آنفیلد بازی کند. این بازیکن برای نشان دادن جدی بودن تصمیمش حتی در دو جلسه اول تمرینات پیش‌فصل لیورپول هم شرکت نکرد. حالا ظاهراً لیورپولی‌ها هم قصد لجبازی با بازیکن ملی‌پوش خود را دارند تا جایی که ترجیح می‌دهند او را تا ماه ژانویه، یعنی زمان بازگشایی بازار نقل‌وانتقالات به عنوان بازیکن ذخیره روی نیمکت بنشانند، اما نگذارند او در تابستان امسال با رقمی کمتر از 50 میلیون پوند آنفیلد را ترک کند.



اگر سنگ‌اندازی مدیران باشگاه لیورپول بر سر راه انتقال استرلینگ به من‌سیتی (تیمی که حاضر نیست 50 میلیون پوند بپردازد)، مانع از رفتن او به ورزشگاه اتحاد شود، او چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه به تمرینات برگردد آن هم در شرایطی که از چشم هم‌تیمی‌‌ها، اعضای کادر فنی و هواداران تیم افتاده است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط liverpoolmhmd در تاریخ 1394/04/21 و 2:55 دقیقه ارسال شده است

عالی
بهترین کار برا بچه بول پرست همینه!!!شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز