loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 159 1394/04/24 نظرات (0)

او در گفت و گویی که با سایت رسمی باشگاه سیتی داشت درباره دلایل جدایی خود از لیورپول سخن به میان آورد و این گونه پیوستن خود به سیتی را توجیه کرد:منچستر سیتی بازیکنان بزرگ زیادی در اختیار دارد. این تیم با امکانات بسیار خوبی که دارد می تواند در هر رقابتی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد. می توانم در سیتی پیشرفت کنم. در این باشگاه همه چیز برای پیشرفت من آماده است و به خاطر همه این دلایل سیتی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کردم و از لیورپول جدا شدم.

 

او ادامه داد: بسیار خوشحالم که به منچستر سیتی پیوسته‌ام. شور و شوق زیادی برای آغاز کار با این تیم دارم. من وارد مرحله‌ی جدید از زندگی خود شده‌ام و می‌خواهم در این مرحله هم موفق باشم. باید توانایی های خود را ثابت بکنم و نشان دهم که خرید خوبی برای سیتی بوده‌ام.


استرلینگ با رقم بسیار بالایی راهی منچسترسیتی شد. 49 میلیون پوند رقمی است که استرلینگ را به گرانترین بازیکن جوان تاریخ فوتبال جهان تبدیل کرد. او در این باره، گفت: اصلا پیش بینی نمی‌کردم که روزی به گران‌ترین بازیکن جوان جهان تبدیل شوم. اصلا انتظار چنین چیزی را نداشتم البته باید این را بگویم که در دو سال اخیر سطح بازی من بسیار تغییر کرده است.


استرلینگ 20 ساله در پایان سخنان خود درباره این سوال که چرا از بین پیشنهادهای که داشت منچستر سیتی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد، این گونه پاسخ داد: من منچستر سیتی را انتخاب کردم، چرا که جوهارت در این تیم بازی می کند. او تاثیر زیادی در این تصمیم گیری من داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز