loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 53 1393/07/18 نظرات (0)

 

بورینی در تابستان پیشنهاد تیم های ساندرلند و کوئیزپارک رنجرز را رد کرد و گفت میخواهد در لیورپول بماند.

 

وی در مورد بالوتلی گفت:ماریو از فرم خوب خود کمی دور است و یک گل در هشت بازی این امر را ثابت میکند اما  او به زودی به فرم فبلیش برمیگردد.

 

بورینی و بالوتلی تا کنون 98 دقیقه در کنار هم بازی کرده اند و بورینی میگوید با اعتماد به نفس بیشتر میتوانند زوج خوبی را تشکیل دهند.

 

وی ادامه داد:ما با هم رابطه خوبی داریم و نه فقط به خاطر همزبانی و هموطن بودن بلکه به خاطر اینکه ما ایده های فوتبالی مشترک و نزدیک به هم داریم , من فکر میکنم زوج خطرناکی را تشکیل میدهیم.

 

او ادامه داد: در نوک حمله ما چهار بازیکن با خصوصیات مختلف هستیم و این نشان میدهد که میتوانیم سیستم های مختلفی را اجرا کنیم.

من میدانم که برخی از کارها هست در زمین که دیگران میتوانند بهتر از من انجام دهند و همینطور بالعکس من برخی از کارها را بهتر انجام میدهم و مهمتر از همه , ما در کنار هم بازی میکنیم و این مربی است که انتخاب میکند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز