loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 87 1393/06/22 نظرات (1)

 

من بازی های دیگر لیورپول در آنفیلد را از روی سکوها تماشا کردم ولی این بار در زمین خواهم بود و میدانم جو فوق العاده ای خواهد بود که میخواهم آن را تجربه کنم.

 

ما در شرایط خوبی پس از پیروزی برابر تاتنهام به سر میبریم و این موضوع ما را در بازی امروز کمک خواهد کرد.

 

مصدومیت برای من کاملا آزار دهنده بود ولی اکنون در شرایط خوبی به سر میبرم.

 

اینکه آیا در ترکیب اولیه هستم یا نه به سرمربی بستگی دارد اما من کاملا آماده ام و میخواهم به هواداران نشان دهم که چه کارهایی میتوانم انجام دهم.

 

مارکوویچ تنها 20 سال دارد اما به افتخارات زیادی با پارتیزان بلگراد و بنفیکا رسیده است و او معتقد است که به یکی از بزرگترین باشگاه های اروپا پیوسته است و میگوید:من در اینجا بسیار خوشحالم و میخواهم مدت طولانی در اینجا بمانم.

 

مارکوویچ ادامه میدهد:مردم در اینجا بسیار پرشور و خوش برخورد هستند , سرمربی در اینجا وجود دارد که میتواند به پیشرفت من کمک زیادی بکند.

 

من فکر میکنم این لیگ بهترین لیگ جهان است.

 

 

 مارکوویچ به آکادمی نونهالان لیورپول سر زده است.

 

من خوشحالم که بخشی از این موضوع هستم و این آموزش برای من بسیار لذت بخش است.من در باشگاه های قبلی به چنین مکانی رفتم اما هیچ چیز در این مقیاس نبوده است ,  اینجا همه چیز باور نکردنی است.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mperes در تاریخ 1393/06/22 و 16:10 دقیقه ارسال شده است

ایول نشون بده چی تو جنته داری!
من بهش امید دارم!


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز