loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 70 1393/07/09 نظرات (0)

 

لالانا گفت:پس از تساوی در آخرین دقایق مقابل اورتون اکنون تیم انگیزه زیادی برای پیروزی دارد.

 

ما برای سه امتیاز بازی به میدان میرویم تا با دو برد در دو بازی ابتدایی یک شروع خیلی خوب برای خود در این جام رقم بزنیم.

 

این بازی یک بازی سخت خارج از خانه برای ما خواهد بود ولی ما با تجربه عالی از بازی اولمان به این بازی میاییم که نشان دهنده شخصیت بالای ما است.

 

لالانا ادامه میدهد:ما نیاید به نتیجه این تیم در برابر رئال توجه کنیم زیرا این تیم قهرمان سوئیس است و فصل پیش در دو دیدار رفت و برگشت چلسی را شکست داد.

 

ما از اولین بازی خود در این رقابت ها درس گرفتیم که هیچ تیمی را دست کم نگیریم.ما بازی های آن ها را دیدیم و عملکردشان را تجزیه تحلیل کرده ایم و به نظرم میتوانیم در این بازی موفق شویم.

 

با توجه به اینکه این اولین سفر اروپایی لالانا بوده است وی گفت:

این یک افتخار بزرگ برای من است و افتخار میکنم متعلق به این باشگاه هستم.

 

وی که پس از مصدومیت چند هفته ای به میادین برگشت گفت:

آرام آرام در حال رسیدن به آمادگی گذشته هستم و نیاز به چند بازی دیگر دارم تا در تیم جای خود را پیدا کنم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز