loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 65 1393/06/19 نظرات (2)

 

زولا از عملکرد بالوتلی در اولین بازی خود برای لیورپول مقابل تاتنهام راضی به نظر میرسد.

 

جان فرانکو زولا که در سال 1996 به لیگ برتر آمد و از معدود ایتالیایی های موفق در انگلستان بود در مصاحبه خود گفت:بالوتلی از نظر فنی و تاکتیکی کاملا مناسب لیورپول است.

 

این انتقال یک فرصت مناسب برای اوست تا بتواند گامی بسوی آینده بردارد و خود را ثابت کند.

 

من فکر میکنم بالو در اینجا موفق خواهد شد و لیورپول بهره های زیادی از او خواهد برد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ALIREZA.D در تاریخ 1393/06/19 و 15:48 دقیقه ارسال شده است

مطالب زیبای دارید.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یاشار در تاریخ 1393/06/19 و 14:57 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای صابری.
من هم با نظر زولا موافق هستم.
معلوم است که برای وبتان زحمت میکشید، خوب است در عوض درامدی هم داشته باشید.
در صورت تمایل به وب من مراجعه کنید تا مطلع شوید.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز