loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 160 1394/04/24 نظرات (0)

دیووک اوریگی مهاجم بلزیکی و تازه وارد باشگاه لیورپول در مصاحبه خود گفت:

از به ثمر رساندن اولین گل برای باشگاه احساس بینظیری دارم و این موضوع به من اعتماد به نفس میدهد ، البته میتوانستم گل های بیشتری بزنم اما از همین یک گل هم خوشحال هستم.

 

یکسال انتظار برای پیوستن به لیورپول آسان نیست ، زیرا شما به باشگاهی بزرگ خواهید رفت  و من برای چالشی جدید واقعا هیجان زده بودم.باید اعتراف کنم لیورپول بزرگتر از آنچیزی هست که فکرش را میکردم.

 

وی در مورد عملکرد فصل آینده خود نیز گفت:

این به انتخاب مربی بستگی دارد.

 

من باید سعی کنم خوب یاد بگیرم و همیشه آماده باشم تا به من شانس بازی داده شود.

 

من اعتماد به نفس بالایی دارم چون در یکی بهترین جاهای جهان هستم اما هنوز جوان هستم و باید چیزهای زیادی را یاد بگیرم.

 

بازیکنان بزرگ و باتجربه ، همچنین کادر فنی عالی میتواند به من در رشد سریعتر کمک کند.

 

من نسبت به سال قبل بازیکن بهتری هستم و در آینده بهتر هم خواهم شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز