loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 177 1394/04/07 نظرات (0)

مدیران اتلتیکو روز چهارشنبه در واکنش به ادعای ایجنت آردا که از تمایل موکلش به جدایی سخن گفته بود، عنوان داشتند که خود بازیکن باید مستقیما این درخواست را مطرح کند. درخواستی که روز گذشته از سوی آردا توران به اطلاع مقامات بلندپایه اتلتیکو رسید.



آردا در این تماس تلفنی عنوان داشت که مشکل او مالی نیست و به خوبی می داند که باشگاه برای او چه ارزشی قائل است. آردا از تمایلش برای تجربه کردن فضایی جدید سخن گفت و اینکه دوست دارد یک لیگ جدید را تجربه کند.



پاسخ اتلتیکو به آردا نیز مشخص و واضح بود؛ اینکه آردا می تواند به هر تیمی که دوست دارد منتقل شود ولی این انتقال ارزان نخواهد بود و حداقل 40 میلیون یورو هزینه برای باشگاه متقاضی در بر خواهد داشت.


چلسی، یونایتد، سیتی و لیورپول در لیگ انگلیس، آث میلان در ایتالیا، پاری سن ژرمن در فرانسه و نیز بارسلونا در اسپانیا، تیم هایی هستد که مایل به جذب آردا توران هستند و باید دید او در نهایت کدام گزینه را انتخاب خواهد کرد.

 

گفته میشود با توجه به علاقه توران به لیورپول ، در شرایطی که سران مرسی ساید بتوانند اتلتیکو را از نظر مالی راضی کنند ، لیورپول از شانس بیشتری نسبت به سایر رقبا برخوردار است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز