loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 75 1394/02/27 نظرات (0)

امروز احساس عجیبی داشتم . از فرا رسیدن همچین لحظه ای وحشت داشتم . دلتنگ بازی برای لیورپول می شوم . عاشق تک تک لحظات حضورم در این باشگاه بودم و از اینکه دیگر مقابل این هواداران بازی نمی کنم به شدت ناراحت هستم .


اول از همه می خواهم از همه اعضای این باشگاه که در 17 سال گذشته به من کمک کردند تشکر کنم . تعداد این افراد بسیار زیاد است . دوست دارم از همبازیان فعلی و قدیمی ام تشکر کنم . این بازیکنان من را بازیکنی که امروز هستم ساختند .


باید از مهمترین افراد هر باشگاه فوتبال که همان هواداران هستند تشکر کنم . قبل از اینکه به رختکن بروم و اشک هایم سرازیر شود باید این را بگویم، من در مقابل هواداران فوتبال در سراسر دنیا بازی کردم ولی بگذارید بگویم که شما بهترین بودید . واقعا متشکرم و برایتان آرزوی بهترین ها را دارم .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز