loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 65 1393/05/17 نظرات (0)

 

فاولر در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه ادامه داد:این بهترین فرصت برای اوست تا به همه نشان دهد چه بازیکن بزرگی است زیرا او در کانون حمله لیورپول در این فصل قرار دارد.من اعتقاد دارم او این توانایی را دارد تا بتواند جای سوارز را پر کند.

 

وی در خصوص جدایی سوارز گفت:هیچ کس از باشگاه بزرگتر نیست.آیا کسی فکر میکرد راش جایش پر شود؟بعد از راش من آمدم,بعد از من مایکل اوون آمد,پس از جدایی اوون تورس آمد,در شرایطی که هواداران فکر میکردند کسی جای تورس را نمیتواند پر کند این سوارز بود که آمد و با درخشش چشم ها را به خود خیره کرد.

 

من به شما این قول را می دهم بهتر از سوارز هم می آید و جای او را پر می کند.این لیورپول است که می ماند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز