loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 195 1394/03/28 نظرات (0)

به گزارش اکیپ فرانسه ، مدافع بلندقد و ۲۷ ساله موناکو، در حالی که تا سال ۲۰۱۹ با باشگاهش قرارداد دارد ، قصد دارد تا با ترک تیمش چالش های جدیدی را تجربه کند.

 

این مدافع  که تابستان سال پیش به موناکو پیوست، از سال 2009 در ترکیب اصلی تیم ملی تونس نیز حاضر بوده است.گفتنی است که تیم ملی فوتبال تونس در دو سال اخیر همواره در میان 20 تیم ملی برتر جهان جای داشته است.

 

وی در مصاحبه اش گفت:من برای هر چیزی آماده هستم ، من دوست دارم برای باشگاه های بزرگ بازی کنم.وقتی میتوانم پیشرفت های بیشتری داشته باشم ، چرا آنرا انجام ندهم.

 

گفتنی است که علاوه بر لیورپول سایر باشگاه های اروپایی از جمله بارین مونیخ ، یوونتوس ، اینتر میلان و آرسنال نیز خواهان جذب او هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز