loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 185 1394/07/24 نظرات (0)

کلوپ که هفته گذشته جانشین برندان راجرز در لیورپول شد، در مصاحبه قبل از بازی در مورد شرایط تیمش پیش از بازی با تاتنهام گفت:تنها چیز مهم، فوتبال است. همه بازیکنان لیورپول قادرند فوتبال خوبی بازی کنند و پیش از این هم آن را اثبات کرده اند. به همین دلیل است که هم اکنون بازیکن لیورپول هستند. حالا زمان آن رسیده که کمربندها را باز کرده، در زمین بدویم، بجنگیم، شوت بزنیم و باهم در حمله و دفاع شرکت کنیم.


وقتش رسیده که برای کسب پیروزی، به معنای واقعی در زمین بجنگیم و همانطوری بازی کنیم که در رویاهایمان مدنظر داریم.

کلوپ در مورد رتبه ناامیدکننده دهمی لیورپول در جدول لیگ برتر گفت:دوست ندارم به اشتباهاتی که در هفته های قبل مرتکب شدیم فکر کنم. نگاهمان باید به بازی های بعدی باشد. تمام فکرم روی این است که چگونه ثبات و استحکام را به بازی لیورپول برگردانم.


سرمربی لیورپول در مورد تاتنهام گفت: آنها بازیکنانی دارند که مدتهاست کنار هم بازی می کنند. کار تیمی آنها خوب است و شاید مشکلاتی به لحاظ بازیکنان مصدوم داشته باشند اما تیم خوب و خطرناکی هستند. فکر می کنم می دانیم که تاتنهام چگونه بازی می کند اما مهمتر از این مساله، آنالیز شیوه بازی و موقعیت کنونیمان است.


ما باید در زمین فعال باشیم. باید آماده برای کارهای سخت و مقابله با بهترین تیم های لیگ باشیم. چالش های زیادی پیش روی ماست که باید برای آنها مهیا شویم. اگر اتفاق خاصی تا روز بازی نیفتد، می دانم که با چه روشی باید مقابل تاتنهام بازی کنیم.دو جلسه تمرینی امروز و فردا، به شناخت بهتر من از تیم کمک بیشتری خواهد کرد.

 

 

دنی اینگز، بهترین گلزن لیورپول در این فصل، به تازگی از ناحیه زانو ‏مصدوم شد و ادامه فصل را از دست داد. با توجه به غیبت روبرتو فیرمینو و کریستین بنتکه برای دیدار ‏مقابل تاتنهام، اکنون کلوپ تنها استوریج و اوریگی را در خط حمله در اختیار دارد اما سرمربی آلمانی به ‏دو مهاجم تیمش اطمینان دارد.‏


او به خبرنگاران گفت:ما اوریگی را داریم. او را می شناسید؟ در حال حاضر، برای بازی بعدی، ما ‏دنیل را در این پست داریم و همین طور اوریگی. دو مهاجم و به مهاجمان بیشتر نیاز نداریم.‏


من یاد گرفتم که نباید به بازیکنانی که در یک مقطع در اختیار دارید، فکر کنید زیرا با فکر کردم به این ‏موضوع، خوش شانسی به شما رو نمی آورد. در مورد بنتکه و فیرمینو، آنها برگشته اند اما با تیم تمرین ‏نمی کنند. امیدوارم آنها از هفته آینده در تمرینات معمولی تیم حضور داشته باشند.


جو گومز، مدافع چپ جوان لیورپول، هم به تازگی از ناحیه لیگامنت زانو آسیب دید و ماه ها از میادین ‏دور خواهد بود اما کلوپ تاکید کرد که منتظر بازگشت او می ماند:من کاملا منتظر بازگشت بازیکنان ‏هستم، به ویژه بازیکنان جدید. اینجا خانه اوست و هرکاری لازم باشد انجام می دهیم تا او هرچه زودتر ‏برگردد.

 

 

وی در ادامه کنفرانس گفت:مهمتر از هر چیزی این است که بازیکنان، بیشتر از همیشه تمرین کرده و به این فکر نکنند که از بیرون، چه فشاری روی آنهاست. این مساله مورد علاقه من نیست. یک بازیکن نباید به این فکر کند که هواداران و کارشناسان چه توقعاتی از او  دارند؛ او تنها باید به بازی خودش فکر کند.


خود من هم می دانم که در لیورپول چه فشار زیادی روی من است. به اندازه کافی خودم به خودم فشار وارد می کنم و دیگر نیازی نیست کسی به من بگوید که باید در اینجا موفق شوم.


توقع من از بازیکنان این است که درک کنند که باهم می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم و موانع سختی را از پیش رو برداریم. دوست دارم شجاعت بیشتری از بازیکنانم در زمین ببینم. می خواهم شادی را در چشمانشان ببینم. آنها باید از بازی خودشان لذت ببرند؛ این رمز موفقیت است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز