loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 57 1394/02/18 نظرات (0)

ژوزه مورینیو از جرارد تمجید کرده و مدعی شده که بارها برای جذب او تلاش کرده است.

 

  سرمربی چلسی استیون جرارد، کاپیتان لیورپول را یک دشمن عزیر نامیده است. لیورپول قرار است به مصاف چلسی برود و مورینیو در آستانه بازی تیمش با مرسی سایدی ها مدعی شده که جرارد را خیلی دوست دارد و 3 بار برای جذبش تلاش کرده است: من سعی کردم او را به چلسی، اینتر و رئال مادرید ببرم. اما او ترجیح داد دشمن عزیر ما بماند.

 

  برای متوقف کردن او کار سختی خواهیم داشت.

 

 من همین مربی ای که می بینید هستم , همه چیزم را از بازیکنانم و از حریفان خوبی که مقابلم قرار گرفته اند یاد گرفته ام. آن ها باعث شدند که فکر کنم و همه چیز را آنالیز کنم , استیون جرارد هم مطمئنا یکی از دشمنان مورد علاقه من است.یک دشمن , با تمام احساس خوبی که به او دارم.

 

 قرار است لیورپول برای چلسی گارد افتخار تشکیل دهد: من باید برای جرارد بزرگداشتی داشته باشم. من مقابل او برده ام، باخته ام و مساوی کرده ام. مقابل من بازیکن دفاعی بوده، شماره 8 و 10 هم بوده است. از کناره ها به سمت دفاع من آمده هر کاری کرده است.

 

 خیلی ناراحتم که این آخرین بازی ام مقابل اوست. من به بازیکنانی مانند او نیاز دارم که از من مربی بهتری بسازند. چه کسی می داند؟ شاید زمانی او مربی لیورپول باشد و من دوباره مقابل او قرار گیرم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز