loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 49 1394/02/03 نظرات (0)

آدام لالانا پس از بهبودی از شرایط مصدومیت می تواند برای لیورپول در دیدار روز شنبه این تیم در مقابل وست برومویچ بازی کند.

 

 هافبک بازیساز لیورپول که از ۲۲ مارس تاکنون به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران قادر به بازی نبوده است، اکنون به طور کامل تمرینات بازگشته است.

 

 آدام لالانا گفت : من از ناحیه کشاله ران مشکل داشتم. من چندین بار در این فصل از این ناحیه دچار مصدومیت شده ام، ولی اکنون آن را پشت سر گذاشته ام که بسیار خوب است.

 

 من اکنون به طور صد در صد آماده هستم و طی دو روز گذشته نیز تمرین کرده ام.

 

 این بسیار خسته کننده بود، زیرا پیش از دیدار مقابل آرسنال کمی بهتر شده بودم و بنابراین من بسیار مشتاق به بازگشت بوده ام.

 

  اما من به خوبی تمرین کرده ام و احساس خوبی دارم و برای بازی آماده ام. من مشتاقانه به دنبال فصل آینده و همینطور ارتقا یافتن و پیشرفت کردن در این فصل هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز