loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 65 1394/01/23 نظرات (0)

درست است که او یک بازیکن جوان است اما من با او همبازی بوده ام و میدانم که کارهای زیادی در اینجا انجام خواهد داد.

 

او بسیار سریع است , توپ را خیلی خوب حفظ میکند و از همه مهمتر یک گلزن عالی است.

 

او خیلی تلاش میکند و صحبت های دیگران را گوش میدهد و دائما در حال یادگیری است.

 

وقتی من راجب تور پیش فصل و زندگی در لیورپول با او صحبت کردم او واقعا هیجان زده بود.

 

او از حالا به فکر فصل آینده است و از من راجب چیزهای زیادی در مورد لیورپول میپرسد او منتظر بازی در اینجاست.

 

به نظرم دیووک به اندازه کافی تجربه دارد و میتواند با شرایط جدید وفق یابد اما هرگاه کمکی خواست من آماده کمک به او هستم.

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز