loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 79 1394/01/10 نظرات (0)

تورس در مصاحبه ای پس از بازی با اشاره به خواندن سرود مخصوصش از سوی هواداران لیورپول در این بازی گفته است:لحظه بسیار احساسی بود و من نمی دانستم که چگونه نسبت به این موضوع عکس العمل نشان بدهم ، فکر نمی کردم که هواداران دوباره سرود من را بخوانند.


  من هنوز بازی های بزرگمان در ورزشگاه آنفیلد در رقابت های لیگ قهرمان و لیگ را که برای کسب عناوین قهرمانی تلاش می کردیم را به یاد می اورم و من سرود مخصوص خودم را داشتم که برایم بسیار مهم بود.


 آن سه سال و نیم حضورم در اینجا کل زندگی حرفه ایم را تغییر داد و من خواندن سرودم از سوی کوپ نشینان را در بازی های مهم به یاد می اورم و شنیدن دوباره ان در بازی امروز چیزی است که من هرگز فراموشش نخواهم کرد.


 توضیح دادن این که حضور و بازی کردن در انفیلد چه حس و حالی دارد بسیار سخت و دشوار است و این موضوع زمانی که شما در تیم خودی هستید تا زمانی که به عنوان حریف به اینجا امده اید بسیار فرق می کند.


 امروز روزی است که من هرگز فراموشش نخواهم کرد ، بازی کردن دوباره با هم تیمی هایم که با هم دوران بسیار عالی در اینجا داشته ایم فراموش نشدنی است.


مخصوصا عکس العمل هواداران و همه می دانند که هواداران لیورپول در کلاس و سطحی بسیار متفاوت اند ، امروز روزی است که به یاد من بیاید که چقدر خوش شانس بوده ام که توانسته ام در اینجا بازی کنم و می خواهم از استقبال هوادران تشکر کنم.


تورس درباره سوارز نیز گفت: لوییس دوست خوبی است و ما مدت هاست که با یکدیگر اشناییم و من اخبار او را پیگیری می کنم ، همه کار های سوارز در لیورپول شگفت انگیز بوده و او با امدنش به لیورپول مسولیت را به عهده گرفت و و اینجا را با اماری بسیار عالی ترک کرد.


 این اولین باری بود که ما در کنار همدیگر بازی می کردیم و در رختکن گفتیم که باید از این بازی لذت ببریم ، البته شما در فوتبال نمی دانید که این اولین یا اخرین فرصت خواهد بود یا نه.


بازی کردن در کنار سوارز در خط حمله یک افتخار است و بازی کردن در کنار بازیکنانی که در گذشته نتوانسته بودند در کنار هم و در لیورپول بازی کنند یک افتخار بزرگ است.


امیدوارم هواداران از بازی لذت برده باشند و حالا ما عکس هایی داریم که می توانیم به دیگران نشان بدهیم و بگوییم که ما سه نفر ( سوارز ، تورس و جرارد ) در کنار هم بازی کرده ایم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز