loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 88 1394/01/08 نظرات (0)

این جوان 18 ساله اسپانیای میگوید:من فکر میکنم این بهترین تصمیم من بود زیرا من در اینجا همه چیز دارم.

 

این تصمیمی است که من گرفتم و برایش هر روز تلاش میکنم.

 

من برای بازیهای تیم بزرگسالان به ورزشگاه میروم و واقعا بازی در جو آنفیلد یک احساس منحصر به فرد است.

 

کانوس در سال 2013 به لیورپول پیوست.

 

او میگوید:من به همراه خانواده ام به اینجا آمده ام زندگی در اینجا ابتدا کمی سخت بود اما در حال حاضر همه چیز خوب است و من در اینجا خوشحال هستم.

 

ما واقعا به تیم اول نزدیک هستیم و من رویای بازی در این تیم را دارم و برای رسیدن به آن هر تلاشی خواهم کرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز