loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 57 1394/01/03 نظرات (1)
او به اسکای اسپورتس گفت:" استیو در رختکن از من و بقیه بازیکنان عذرخواهی کرد. شاید بعضی ها از ‏او ناراحت باشند اما او پسر روراستی است و البته خیلی مبارزه جو. شاید از دیدن نمایش تیم در نیمه اول ‏ناراحت شده بود زیرا ما در نیمه اول حتی یک تکل هم نزدیم. اصلا وارد درگیری نشدیم. ‏


او وارد زمین شد و متاسفانه اخراج شد. بازیکنان به خوبی به بازی با یک بازیکن کمتر انطباق پیدا کردند. ‏استیو هم عذرخواهی کرد و مسئله تمام شد. او کسی است که بیش از همه می داند در دیدارهای بزرگ، ‏بازی با یک یار کمتر چقدر دشوار است اما او شخصیت فوق العاده ای است و به اندازه بقیه ناراحت است.‏

من از نمایش نیمه اول ناراحت بودم. فکر می کنم بعد از چیزهایی که در مورد پرسینگ و بازی هجومی ‏گفتم، بازی را بیش از اندازه از عمق شروع کردیم. ‏

وقتی بازی 2-0 شد و با یک بازیکن کمتر، همه چیز می توانست تمام شده باشد. بازیکنان در نیمه دوم ‏فوق العاده بازی کردند. همه خیلی ناراحت هستند؛ از نتیجه و البته از نمایش مان در نیمه اول."‏
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط lionel messi 10 در تاریخ 1394/01/03 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

باخت تلخی بود ولی زندگی هنوز ادامه داره


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز