loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 65 1393/12/25 نظرات (0)

برندان راجرز در مصاحبه پیش از بازی مقابل سوانزی در ورزشگاه لیبرتی، اذعان کرد این تیم با جمع 23 امتیاز در بازی های آینده می تواند به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده راه پیدا کند.

 

 

در این دیدار که برندان راجرز در مقابل تیم سابق خود پس از هفت هفته می تواند از وجود کاپیتان تیم استیون جرارد استفاده کند، آن ها قصد دارند با ادامه روند پیروزی ها از سد محکم سوانزی عبور کنند.  

 

 

به گزارش دیلی میل برندان راجرز در کنفرانس پیش از بازی گفت: "سی امتیاز تا پایان فصل باقی مانده است و من حدس می زنم 23 امتیاز کسب خواهیم کرد. ما نه دیدار از یازده دیدار اخیر را از ژانویه با پیروزی سپری کرده ایم و این روندی عالی است. روی 10 بازی آینده تمرکز کرده ایم و روی آن ها حساب می کنیم. در بازی های اخیر هجومی کار کرده ایم و این برنامه ده بازی آینده نیز خواهد بود. می دانم که بازیکنان تمرکز خوبی روی آن دارند."

 

 

او در خصوص استیون جرارد گفت: "همه منتظرند تا استیون جرارد به تیم بازگردد  و این تا حدودی به مانند بازگشت دنیل استوریج است. تیم بازیکنان بسیار خوبی دارد و مهم ترین چیز برای ما این است که بازیکنانی را به ترکیب بفرستیم که در راه کسب نتیجه بیشترین کمک را انجام دهند. می توانم تکرار کنم که برای ما بازگشت جرارد و در ادامه لوکاس لیوا می تواند تا حدود زیادی کمک کننده باشد. این به ما رقابت خوبی برای حضور در ترکیب می دهد و با توجه به اینکه در هر هفته تنها یک بازی داریم بازیکنان تمام توان خود را در تمرینات به کار خواهند بست. خوبی این فصل این بوده است که همه بازیکنان در سه چهار ماه نخست فصل شانس بازی به دست آورده اند و بعد راه پیروزی را پیدا کردیم. این چیزی است که همه آن را درک کرده و به آن احترام می گذارند. این به تیم و روح تیمی مربوط می شود وقتی سعی می کنیم بهترین تیم را برای بازی انتخاب کنیم. او ( جرارد) هنوزچیزهای زیادی برای ارائه در فاصله حالا تا پایان فصل دارد اما طبق علاقه شخصی ام کسی را انتخاب نمی کنم. می دانم که برای جرارد نیز تیم از همه چیز مهم تر است."

 

 

او در خصوص رحیم استرلینگ گفت: "من فکر می کنم او راه زیادی برای پیشرفت دارد و اینجا بهترین مکان برای اوست. او می داند که اینجا بهترین باشگاه برای او است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز