loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 75 1393/05/22 نظرات (0)

 

با توجه به اینکه 12 ماه به پایان قرارداد توره با لیورپول مانده است به نظر می رسید این بازیکن به پیشنهاد ترکیه ای ها جواب مثبت دهد ولی بر خلاف انتظارات این بازیکن خواهان ماندن در لیورپول شد.

 

وی اعلام کرد:از ترابوزان پیشنهاد داشتم ولی من این پیشنهاد را رد کردم زیرا در لیورپول خوشحالم,همیشه گزینه پیوستن به لیگ های پایین تر وجود دارد ولی من توانایی حضور در لیگ سطح بالا را در خود میبینم.

 

من با مربی صحبت کردم و او گفت که من بخشی از برنامه های او هستم.باشگاه امسال در مسابقات زیادی حضور خواهد داشت و من از هر لحاظ آماده کمک به باشگاه هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز