loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 53 1393/09/22 نظرات (0)

 

لیورپول که فصل پیش برای قهرمانی رقابت سختی با منچستر سیتی داشت به یکباره با خروج سوارز و مصدومیت استوریج به شدت دچار افت شده و علی رقم خریدهای زیادی که در تابستان انجام داده است در رتبه نهم جدول قرار دارد.

 

این شرایط نامناسب با واکنش مدیران مواجه شده و شایعاتی مبنی بر مذاکره با سایر مربیان شنیده میشود.

 

راجرز میگوید او بهترین گزینه برای هدایت لیورپول است:

من فکر نمیکنم کسی بهتر از من برای کار در اینجا وجود داشته باشد.

 

هفت ماه پیش ما در اینجا برای قهرمانی میجنگیدیم و به عنوانی دست پیدا کردیم که هیچکس انتظار آن را نداشت.

 

این شروع دشوار به خاطر بازکنان جدید زیاد و جوانی بیش از حد تیم است و ما زمان کمی را با آن ها سپری کردیم.

 

من فکر میکنم باشگاه میداند که ما در دو سال و نیم گذشته بازیکنان را به چه سطحی رساندیم و همواره آن ها در بهترین حالت نگه داشته ایم.

 

در فوتبال این شرایط به وجود میاید شاید کسانی که اکنون از من انتقاد میکنند چند ماه پیش میگفتند بهتر از من وجود ندارد.من فکر میکنم عملکرد گذشته من نشان میدهد که من مستحق این کار هستم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز