loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 87 1393/05/16 نظرات (0)

 

کودی در فصل قبل که به طور قرضی باشگاه را ترک کرده بود 50 بازی برای شفیلد انجام داد.

 

وی همچنین توضیح داد که چگونه راجرز را برای ترک باشگاه راضی کرده است:

من به راجرز از برنامه های خود و نیاز به انجام بازی زیاد و کسب تجربه توضیح دادم و او هم متقاعد شد و من از او تشکر میکنم.وقتی شنیدم هادرزفیلد من را میخواهد خیلی برایم جالب بود و بلافاصله من به این انتقال جواب مثبت دادم.

 

وی ادامه داد:هادرزفیلد باشگاهی بزرگ است که چند بازیکن بزرگ را تحویل داده است.

 

کودی در 12 سالگی به آکادمی لیورپول پیوست و اولین بازی خود را برای لیورپول در سال 2012 در لیگ اروپا و مقابل آنژی ماخاچ قلعه انجام داد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز