loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 63 1393/07/17 نظرات (0)

 

  این بازیکن در تابستان با 10 میلیون پوند راهی لیورپول شده است و این روزها در تمرینات آماده سازی تیم ملی بلزیک برای مقدماتی جام باشگاه های اروپا به سر میبرد.

 

او میگوید:راجرز همیشه با من تماس میگیرد و بعضی مواقع افرادی را برای دیدن بازی من میفرستد و این برای من مهم است که آن ها به خوبی مرا زیر نظر گرفتند.

 

او ادامه داد:همه چیز به خوبی پیش میرود اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دارم و سخت تلاش خواهم کرد تا آماده بازی در سطحی بالاتر شوم و من به این موضوع خوشبین هستم.

 

اوریگی راجب نمایش لیورپول و بالوتلی هم در این فصل گفت:این شروع یک عصر جدید در لیورپول است و با گذر زمان آن ها به یکی از بهترین ها و مدعی های لیگ تبدیل میشوند.

 

بالوتلی یک مهاجم بزرگ است و بالاترین تجربه ها را دارد و باید در تیم جا بیفتد ولی به نظر من برای لیورپول این فصل جای هیچ نگرانی نیست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز