loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 104 1393/05/15 نظرات (1)

 

کوتس در مصاحبه خود گفت: در مسابقات پیش فصل تمامی تلاشم را انجام دادم تا خودم را اثبات کنم.فصل گذشته با مصدومیت هایی که داشتم فصلی بسیار دشوار بود.

 

این بازیکن اورگوئه ای با بیان اینکه می خواهم در باشگاه لیورپول بمانم ولی این به نظر کادر فنی بستگی دارد خواستار ماندن شد.وی ادامه داد من نیاز به بازی های بیشتری دارم تا خود را ثابت کنم.

 

شنیده ها حاکی از آن است که راجرز از بین کوتس و اگر یکی را به فروش خواهد رساند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عاشق لیورپول در تاریخ 1393/05/15 و 14:33 دقیقه ارسال شده است

به نظرم واسه یک فصل به یک تیم لیگ برتری قرضش بدیم خوب میشهشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز