loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 65 1393/07/14 نظرات (1)

 

او مخصوصا از عملکرد جرارد در دقایق پایانی با وست بروم وقتی که یک خط به جلو برده شد و همکاریش با بالوتلی بسیار راضی به نظر میرسید.

 

وی گفت:او فوق العادست,زیرا این سومین بازی او در یک هفته بوده است ولی کیفیت او تغییر ی نکرده است , او یک بازیکن طراز اول جهانی است.

 

او طوری بازی میکند که فوتبال به نظر ساده میاید و به راحتی توانست بالوتلی را تغذیه کند.

 

اگر از من راجب فوتبال و فوتبالیست حرفه ای سوال شود من جرارد را مثال خواهم زد.من احساس میکنم او در پست های جلو میتواند به ما چیزی اضافه کند و من به این موضوع فکر میکنم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط payam در تاریخ 1393/07/15 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

خداکنه جرارد بالورو راه بندازه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز