loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 164 1394/07/22 نظرات (7)

کریستین بنتکه که در جریان بازی برابر نوریچ از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و چهار بازی گذشته لیورپول را از دست داد در برابر تاتنهام نیز غایب خواهد بود.

 

پیش از این گفته میشد وی پس از استراحت در زمان بازیهای ملی میتواند به دیدار این هفته مقابل تاتنهام برسد اما پس از بررسی های انجام شده مشخص شد وی توانایی حضور در این دیدار را نخواهد داشت.

 


 

شنیده ها حاکی از آن است که مصدومیت فرمینیو رو به بهبود است و شرایط وی برای حضور در لیست بازیکنان مقابل تاتنهام باید از طرف پزشکان بررسی شود.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/07/23 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

ببخشید داداش به اسمت دقت نکرده بودم

کاش اصلا اون طوری که تو میگی باشه و برامون گل بزنه من که ارزوم اینه که لیور



همه ی بازی هاشو ببره ولی به نظر من استوریج سر تره و حق استوریجه که بیش تر بازی کنه درضمن تو برو به میانگین گل استوریج و بنتکه سر بزن ببین برا کی بیش تره


این نظر توسط احمد عشق کوتینیو در تاریخ 1394/07/23 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

رضا لیورپول
اولا من احمد عشق کوتینیو هستم البته مخلص سینا کوتینیو هم هستم.بچه آمل هر لیورپولی اومد قذمش رو چشم در خدمتیم

دوما وحی منزل نیست که مهاجم دریبل بزنه خیلی ها مثل رود ون نیستلروی تمام کننده هستند.تازه فکر کنم بنتکه تمام کنندگیشو تو استون ویلا به همه نشون داد

این فصلم اگه دوتا زده فک کنم تو 4 تا بازی بوده و 4 تاشو مصدوم بوده پس عملکرد بدی نداشته و فصل اولشم هست گذر زمان نشون میده که بنتکه چه خواهد کرد

از نظر من بنتکه از استوریج برای ما مفیدتر خواهد بود

این نظر توسط رضا لیورپول در تاریخ 1394/07/23 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

در جواب اقا سینا باید بگم که ما با هم این توقع های کم وضعن این شده


چرا نباید یه مهاجم نوک نتونه دریبل بزنه و سرعت نداشته باشه ها؟


اگه تو به بهترین مهاجم های لیورپول نگا کنی (استوریج . سوارز . تورس) هم تکنیک داشتن هم سرعت و هم قدرت بدنی


که اشون فقط قدرت بدنی رو داره

بنتکه تا الان دوتا گل زده یه جور میگی که قراره جلو بمونه و گل بزنه



به نظر من استوریج که از بنتکه بهتره هیچ اینگز هم به مراتب ازش بهتره


این نظر توسط احمد عشق کوتینیو در تاریخ 1394/07/23 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخخ بنتکه همون بالوتلیه کلی خندیدم
خودت میدونی چی داری میگی . بنتکه همونیه که ما خیلی بهش نیاز داریم
اصلا توقع دریبل زدن و دوندگی از بنتکه نیست اون فقط باید اون جلو وایسته گل بزنه که
اینکارو به خوبی داره انجام میده.
حالا بنده خدا یه موقعیت تو بازی آرسنال از دست داده همه حرف میزنن
از این بدترشو بقیه خراب کردن کسی چیزی نگفت

این نظر توسط رضا لیورپول در تاریخ 1394/07/23 و 7:44 دقیقه ارسال شده است

نه فقط تو طرفدار لیورپولی

مگه وقتی مصدوم نبود چیکار میکرد

نه دوندگی داشت نه نه تکنیک فقط قدرت بدنیش بالا بود


یه موقعیت خوبم که جلوی ارسنال از دست داد

حالا یدونه برگردون زده تو دل شما جا شده

به نظر من بنتکه همون بالوتلی با شماره نه

این نظر توسط احمد عشق کوتینیو در تاریخ 1394/07/22 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

چیو خوب شد بابا داری جک میگی
بنتکه به این خوبی یه تمام کننده عالی که تو فصل قبل بهش نیاز داشتیم مصدوم
شده اونوقت میگی خوب شد اصلا تو طرفدار لیورپولی؟

این نظر توسط رضا لیورپول در تاریخ 1394/07/22 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

خوب شد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز