loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 59 1393/07/09 نظرات (0)

 

مینیوله 14 ماه پیش از ساندر لند به لیورپول پیوست و فصل گذشته عملکرد نسبتا خوبی داشت ولی در این فصل او در 6 بازی 9 گل دریافت کرد و نمایش ضعیفی هم داشت.

 

کرگر در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:من فکر میکنم یک دروازه بان خوب باید برای تیمش امتیاز جمع کند.

 

وی ادامه داد:در فصل قبل در شکست 2 بر 1 مقابل منچستر سیتی او واکنش بدی نسبت به ضربه نگردو نشان داد و این شکست نقش مهمی در قهرمان نشدن لیورپول داشت.

 

من بازی فصل قبل منچسترسیتی مقابل اورتون را دیدم و عکس العمل جوهارت با انگشت دست چپ خود در مقابل ضربه نای اسمیت باعث پیروزی این تیم و در نهایت قهرمان شدن تیمش شد.

 

من فکر میکنم او در بازی های بزرگ عملکرد مناسبی نداشته است و به همین خاطر لیورپول به دنبال دروازه بان دیگری است زیرا یک دروازه بان میتواند تفاوت عظیمی در نتیجه یک بازی ایجاد کند.

 

شایعه شده است لیورپول به دنبال ویکتور والدز میباشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز