loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 175 1394/05/10 نظرات (1)

آندره پیرلو معتقد است ماریوبالوتلی هنوز هم می تواند یکی از بهترین مهاجمان فوتبال اروپا باشد. ماریو فصلی فاجعه بار را در لیورپول گذراند و در کل فصل گذشته لیگ برتر انگلیس فقط یک گل برای لیورپول زد اما پیرلو به توانایی های سوپرماریو ایمان دارد:من به شما می گویم که ماریو یکی از بهترین آدمهایی است که تا حالا دیده اید. پیرلو که حالا در لیگ آمریکا بازی می کند ادامه داد:من عادت داشتم موقع رفتن به تمرین در اردوی تیم ملی ایتالیا به سمت بالوتلی بروم و او چیزی می گفت که من می زدم زیر خنده. وقتی ماریو دور و بر شما باشد اصلا لحظه کسالت باری وجود ندارد. او وقتی جوانتر بود مرتکب اشتباهاتی شد و خودش هم این را می داند اما امیدوارم فصل بعد برای او به خوبی بگذرد چون من هنوز باور دارم که او تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین مهاجمان اروپا را دارد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط lionel messi 10 در تاریخ 1394/05/10 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

تواناییش خیلی بالاست ولی حیف که بی خیال بازی میکنه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز