loading...
لیورپول نیوز
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/05/04 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

سلا م بابا چرا از این دنیل ا گر هیچ خبری نیس با اینکه تا حالا بازیاشو ندیدم ولی خیلی دوستش دارم اقای باقری اگه زحمت نباشه لطفا اخربن خبر هایی که از اگر دارید رو بزارید
پاسخ : سلام.چشم

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/05/03 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

سلان اقای باقری میشه فیلم اون باژی که لیورپول هف یک منچستر رو برد رو برا دانلود بزارید ممنون میشم
پاسخ : سلام.باید بگردم پیداش کردم چشم

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/05/02 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

نه بابا کجا یادم بیاد من تازه یه ساله هواداره لیورپل شدم پونزده سال هم بیش تر ندارم


از وقتی که لیورپولی شدم کلا مصدو م بود

این نظر توسط HOSEIN در تاریخ 1394/05/02 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

سلام صابر خان ، اگه میشه از مصدومیت استوریچ یه کوچولو بگین . الان وضعش چطوره؟ کی میرسه؟

این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/05/01 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید مدافع خوبی بود؟
پاسخ : مگه شما یادت نمیاد؟آره خیلی خوبه آینده روشنی داره.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز