loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 103 1394/04/31 نظرات (1)

جیمز میلنر کاپیتان جدید لیورپول اعتقاد دارد هیچ‌کس نمی‌تواند جای استیون جرارد را پر کند.

 

وی افزود: تصور می‌کنم و اعتقاد دارم هیچکس نمی تواند به مانند استیوی کاپیتان بزرگی باشد. حتی مسی هم نقشی که جرارد در زمین ایفا می‌کرد را نمی‌تواند انجام دهد.

 

ستاره انگلیسی جهان فوتبال بعداز 17 سال حضور مستمر در آنفیلد بالاخره در انتهای فصل گذشته به بازی در لیورپول خاتمه داد و راهی گلکسی شد.

 

بازیکن اسبق من‌سیتی گفت: بعد از عملکردی که جرارد در فصول گذشته در اینجا به نمایش گذاشته حتی تصور این را نمی‌کنم که بتوانم جای او را بگیرم اما در قالب یک تیم تلاش‌ خواهیم کرد که نبود او به چشم نیاید.البته باید تاکید کنم که جرارد فوتبالیست خاصی بود که هرگز جایگزینی نخواهد داشت.

 

وی در پایان تاکید کرد: من در تیم ملی با وی همبازی بودم.یک کاپیتان چه در بیرون زمین و داخل زمین باید رفتای مناسب و قابل احترام داشته باشد و استیوی در تمام طول مدتی که در آنفیلد حضور داشت همواره اینگونه رفتار می‌کرد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1394/04/31 و 20:24 دقیقه ارسال شده است

Capitane dighe che mishe kard




افرین میلنر


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز