loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 162 1394/04/06 نظرات (1)

آردا توران هافبک اتلتیکو مادرید قصد جدایی از این تیم را دارد و برای این کار نیز چند دلیل مشخص را عنوان کرده: پینشهاد مالی بهتر تیمهای دیگر و سبک بازی سنگین تیم دیگو سیمئونه که آمادگی بدنی بالایی را می طلبد.


باشگاه از این بازیکن خواسته که به جای اینکه به حرف مدیر برنامه هایش گوش کند خودش دقیقا بگوید چه چیزی می خواهد. آردا توران از طریق مکالمه تلفنی با مدیران اتلتیک حرف زده و بعد از اینکه بابت رفتار مدیربرنامه هایش عذرخواهی کرده گفته که حرفهای او را تایید می کند و قصد جدایی از این باشگاه را دارد. او گفته با بازی فیزیکی‌ای که سیمئونه از بازیکنانش می خواهد مشکل دارد و به نظرش در اتلتیکو بازیکنان بیش از حد دوندگی دارند. او ترجیح می دهد در سیستمی بازی کند که مجبور نباشد کارهای دفاعی انجام دهد. آردا بازیهای زیادی از فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد. با این وضعیت اتلتیکو قصد ندارد زیاد به این بازیکن برای ماندن اصرار کند و با اعلام مبلغ 41 میلیون یورو برای فسخ قرارداد توران، منتظر پیشنهادهایی است که برای این هافبک ترکیه ای می رسد.

 

از طرف دیگر قرمز های آنفیلد در نظر دارند جانشینی را برای کاپیتان اسطوره خود بیابند و از این رو احتمال می رود که آنها پیشنهادی را برای مادریدی ها ارسال کنند و این هافبک 28 ساله ترک تبار را به خدمت بگیرند.

گفتنی است که لیورپول در کنار میلان و پاری سن ژرمن وارد نبرد برای جذب آردا توران از اتلتیکو مادرید شده است اما از این رو که آردا توران یکی از هواداران باشگاه لیورپول است و ایجنت او تأیید کرده است که هافبک تحت نظرش بسیار به بازی در لیگ برتر علاقه مند است؛می توان انتقال به مرسی ساید را محتمل تر دید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط liverpool mhmd در تاریخ 1394/04/06 و 3:01 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوبه ولی گرونه!!!!
البته تیم راجرز هم به دوندگی و سرعت خیلی اهمیت میده!!!!
ولی من واقعا دوسش دارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز