loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 101 1394/04/03 نظرات (0)

کاپیتان جرارد اذعان کرده که هر روز به صحنه لیز خوردنش مقابل چلسی که به گلزنی آن ها منجر شد فکر می کند .


جرارد به شبکه BT Sport انگلیس گفته است :برنامه تاکتیکی ما برای آن بازی با چلسی مناسب نبود و این به خاطر بی تجربگی مان بود . تا قبل آن بازی اکثر تیم ها را به راحتی از سر راه برداشته بودیم . سوارز و استوریج در اوج آمادگی بودند . استرلینگ عملکرد درخشانی داشت و من هم خوب بازی می کردم .


بعد از شکست منچسترسیتی همه چیز در کنترل ما بود . عملکرد درخشان مان در بازی های قبلی باعث شد که تاکتیک مان را برای بازی با چلسی عوض نکنیم . قدرت مورینیو را دست کم گرفتیم . او روز ما را خراب کرد .


لیز خوردن در زمان بدی اتفاق افتاد . برای شخص من بی رحمانه بود . روزی نیست که به آن اتفاق فکر نکنم . اگر لیز نخورده بودم اوضاع الان فرق می کرد ؟ شاید، نمی دانم . بی تجربگی تیم و من که کورس های قهرمانی زیادی در لیگ را تجربه نکرده بودم باعث شد جام از دست برود .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز