loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 123 1394/03/23 نظرات (0)

جرارد در مصاحبه ای در مورد خرید جیمز میلنر گفت :او تجربه زیادی را به تیم خواهد آورد. من فکر میکنم که این یک خرید بسیار مطمئن است و حقیقت این است که او چیزهای زیادی را برده است.



او یک برنده اثبات شده است . من فکر میکنم که او همچنان نیز تشنه آن است. من میدانم که او بازیکن سالم و بسیار حرفه ای است. من جیمز را به خوبی می شناسم و می دانم که او مشتاق آمدن به اینجا و اثبات خود به هواداران لیورپول است که این برای حضور در ترکیب اصلی بسیار خوب است.

 

ما او را به صورت آزاد جذب کرده ایم، بنابراین واقعا باید از این بابت خوشحال باشیم.



جیمز میلنر بیش از یک دهه است که در لیگ برتر حضور دارد و تلاش او در زمین و اخلاق حرفه ای در داخل و خارج از زمین می تواند برای لیورپول بسیار مفید و مناسب باشد.



جرارد افزود :من فکر میکنم که او انرژی را به خط هافبک خواهد آورد، او به خوبی پاس می دهد و می تواند با اطمینان توپ را حفظ کند. من مطمئن هستم که او بسیار خوب خود را نشان می دهد و به سرعت در روش بازی برندان راجرز، سازگار و هماهنگ می شود.



 من می توانم او را با لوکاس لیوا ، جو آلن و جردن هندرسون تصور کنم و من میتوانم ببینیم که آنها کارشان را به خوبی انجام می دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز