loading...
لیورپول نیوز
صابرباقری بازدید : 46 1394/02/25 نظرات (0)

راجرز اذعان کرده که جای خالی استیون جرارد در این باشگاه احساس خواهد شد .


برندن راجرز در کنفرانس خبری خودش درباره جرارد گفت :من دلتنگ استیون جرارد به عنوان یک مرد می شوم . فکر می کنم که هر دو نفر ما به لیورپول علاقه داریم و برای موفقیت این باشگاه تلاش می کنیم .


جای خالی جرارد احساس خواهد شد چون رهبر قوی است و ما رابطه بسیار خوبی داریم . جرارد غیر قابل جایگزین است ولی باشگاه لیورپول باید به جلو حرکت کند .


اگر بخواهم جرارد را در یک کلمه توصیف کنم از کلمه " لیورپول " استفاده می کنم .  استیون چیزهایی به این شهر داده که سیاست مدارها نتوانستند بدهند . او نماد مردم این شهر است و همیشه مراقب آن ها بوده است .


جرارد در سه سالی که در این باشگاه بودم به ترتیب 42، 39 و 38 بازی برای تیم انجام داده است . این نشان می دهد که چقدر برایم ارزشمند است .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
لیورپول نیوز در مرداد 1393 جهت انتشار آخرین اخبار باشگاه لیورپول خدمت هواداران افتتاح گردیده است
اطلاعات کاربری
روزنامه اکو اسپورت
نظر سنجی
جدول لیگ برتر انگلیس
نویسندگی در سایت لیورپول نیوز